2013. augusztus 3., szombat

10.rész - Red Bull Racing

Sziasztok!
Köszönöm azt a 3 kommentet:)
Íme, a következő fejezet. Remélem ez is tetszeni fog nektek:)
A következő részhez is 3-4 kommentet kaphatok?:)
Puszi, Kim:*


Nem tudom,hogy mennyit aludhattam de ajtó csukódásra ébredtem. Pár pislogás után kinyitottam a szememet. Elnéztem az ajtó felé, ahol egy szőke mosolygós srác állt.
- Szia, felébresztettelek? - jött közelebb.
- Szia, ami azt illeti igen. De nem baj, már így is sokat aludtam. - mosolyogtam rá.
- Sajnálom. Leülhetek? - mutatott az ágyam mellett heverő kis székre.
- Persze, de megkérdezhetem,hogy ki vagy? Ne haragudj csak...tudod...emlékezet kiesésem volt vagy micsoda. - nevettem.
- Nem emlékszel rám? - túrt bele a hajába. De én csak megráztam a fejem.
- Heikki vagyok. Heikki Huovinen, az edződ.
- Ó szóval te vagy Heikki. Christian és Adrian meséltek rólad.
- Nem is említették,hogy nem emlékszel dolgokra. - de én nem bírtam tovább elkezdtem kuncogni. - Min kuncogsz? - kérdezte ő is már mosolyogva.
- Christian és Adrian egy kicsit meg akartak viccelni ezért nem mondták el neked.
- Erre még én sem számítottam.
- De ugye nincs harag? - kerestem a tekintetét.
- Nincs. - mosolygott.
- Nem tudod,hogy mikor engednek haza? Tudod nem nagyon szeretem a kórházakat... rossz a kaja. - suttogtam neki a végét.
- Én sem szerettem régen kórházba járni. És szerintem is rossz a kaja. - ő is suttogta a végét mosolyogva.
- Oda tudnád adni a telefonom? Ott van a szekrényen. Én is oda nyúlnék csak a kezemen van ez a sz...- Oopsz. - Nem mondtam semmit. - nevettem.
- Fáj? - fogta meg a kezem.
- Csak amikor véletlen megrántom. - vontam vállat.
- Jut eszembe, a bátyád mondta,hogy szereted a gumi cukrot. Jól tudta? - a gumi cukor hallatán felcsillantak a szemeim, és hevesen bólogattam. Heikki felállt a székről, majd a kabát zsebéből elővett egy csomag Haribo gumi cukrot.
- Ezt nekem hoztad?
- Tudom,hogy az edződ vagyok és,hogy nem szabadna ilyet enned, de most az egyszer megkegyelmezek. Holnaptól pedig már edzés van, ugye tudod? Mármint ha egyáltalán még engem akarsz edződnek.
- Hát... - kicsit húzni akartam az agyát, de láttam a szemébe egy kis pánikot. - Nyugi, te maradsz az edzőm. - nevettem, s kibontottam a csomagot.
- Azt hittem komolyan,hogy...más edzőt akarsz.
- Még nem tudom,hogy milyen vagy edzőként...szóval...még nem kell új edző. - de akkor megint felkapta a fejét. - Ne vágj már ilyen képet. - simogattam meg az arcát, közbe nevettem.
- Ne csinálj ilyet, mert szív infarktust kapok. - kapott a szívéhez.
- Na akkor már tuti kell egy új edző. - nevettünk már mind a ketten. - Kérsz? - nyújtottam felé a tasakot. De ő csak megrázta a fejét.
- Tudod mit? Elárulok neked egy titkot. Én ebből a gumi cukor fajtából a zöldet szeretem, és sosem adnék senkinek belőle. De most te kapsz a zöld színűből. - nevettem majd nyújtottam neki a zöld színű macit.
- Köszönöm. - mosolygott majd gyorsan bekapta. - Hm. Ez tényleg finom. - mosolygott elismerően.
- Én megmondtam. - húztam ki magam. De ekkor megrezzent Heikki telefonja.
- Nemsokára vissza kell mennem a hotelba. Megbeszélés. - húzta el a száját.
- A megbeszélések sosem jók.
- Hát nem nagyon.- fintorgott.
- De holnap úgyis találkozunk... Remélem addigra kiengednek. - fintorogtam én is egy sort.
- Ó, jut eszembe. A bátyád küldött egy újságot,hogy ne unatkozz még ő nincs itt. - mosolygott Heikki majd átnyújtotta az újságot.
- Köszönöm. - fogadtam el tőle az újságot. De mikor megláttam a címlapot kicsit ledermedtem, s mintha pár kósza könnycsepp szökött volna a szemembe.
- Valami gond van? - fogta meg a kezem Heikki.
- Nem...nincs. - ráztam a fejem.
- Nézd...nekem tényleg elmondhatod.
- Nem. Nincs semmi bajom. Komolyan. - de akkor nem bírtam tovább vissza tartani, az a gombóc ami eddig gyűlt a torkomban most kiszökött, s keservesen elkezdtem sírni.
- Shh. Nyugodj meg. - karolt át Heikki.
- Ő az akiről tudhattam volna,hogy nem vár rám. Tudhattam volna. - sírtam tovább. Éreztem,hogy Heikki szorosabban ölel magához. Heikki közelsége megnyugtatott. Mellkasának döntöttem fejem,s úgy sírtam magam álomba.


( Heikki )

Soha senkit nem láttam még ennyire keservesen sírni, mint Kimet. Olyan szép, és okos nő. Egyszerűen fogalmam sincs,hogy miért kezdett el sírni. De akkor eszembe jutott az újság. Megnéztem, s láttam,hogy címlapon szerepel a drága Német pilótánk Sebastian és az ő barátnője Hanna. Elkezdtem olvasni a cikket...

Sebastian Vettel és új barátnője Hanna.
Már nem először kapták lencse végre a háromszoros Német világ bajnok, és "új" barát nőjét Hannát. Akik már legalább fél éve együtt élnek. Rajongók szerint Sebastian és Hanna nagyon jól elvannak, csak nem szeretnék,hogy ez a kapcsolat kitudódjon, mert Seb szeretné ha legalább ezt a kapcsolatát titokban tudná tartani. Próbáltunk beszélni Sebastiannal,hogyan ismerkedett meg Hannával de nem nyilatkozott. Ezért Hannánál próbálkoztunk, ami kisebb sikerrel járt...

- Hanna, megkérdezhetjük,hogy mióta vannak együtt Sebastiannal?

- Hát pontosan 1 éve lassan,hogy együtt vagyunk. 
- És esetleg megtudhatjuk,hogy hol jöttek össze?
- Hát sokszor jöttem el Sebel a futamokra, és hát régóta ismerem. Egy iskolába jártunk, és hát mondhatjuk,hogy régóta nagyon jó barátok voltunk. ( mosolyog )
- És esetleg tud valamit Sebastian exéről? 
- Nem tudom,hogy mit mondott a volt barát nőről Seb. Nem sokat áradozott róla, valójában egyáltalán nem szerette azt a lányt. Csak elmondása szerint látszatra tetszett meg neki. De már régóta nem is gondol rá. 1 éve elhagyta őt a lány.
- Mármint a lány megcsalta Sebastiant? 
- Erről nem beszéltünk, de biztos vagyok benne,hogy a lány megcsalta Sebastiant. 


Írta: *****



Amint elolvastam a cikket egyből Kimre pillantottam aki, halkan szuszogott a mellkasomon. Elkezdtem simogatni a haját, de nem ébredt fel rá. Kicsusszantam alóla, mert mennem kellett vissza a megbeszélésre. Kerestem egy papírt,s arra írtam egy röpke üzenetet. Tudtam,hogy Kim hosszan alszik, ezért közel hajoltam, s egy puszit adtam az arcára. Nem volt szívem ott hagyni de muszáj volt indulnom. Kocsiba ültem,s hajtottam a hotel felé. Perceken belül már ott voltam a hotel éttermében, ahol megpillantottam Markot.
- Szia. - köszönt, mikor meglátott.
- Szia, Mark. Nézd...ezt lehet,hogy kicsit személyesnek érzed Kim miatt de...Kim együtt volt Sebastiannal?
- Igen. - láttam,hogy a keze kicsit ökölbe szorul.
- Azért küldted azt az újságot velem,hogy Kim is lássa azt,hogy Sebastian milyen gyorsan elfelejtette?
- Ami azt illeti... Igen! Tudod egyáltalán nem akarom,hogy a húgom egy olyan beképzelt majommal legyen együtt mint Vettel. - mondta gúnyosan.
- Értem. - bólintottam. - De ezzel nagy sebet okoztál a húgod szívébe remélem tudod.
- Ezt meg,hogy érted? - húzta fel a szemöldökét.
- Amint meglátta a cikket, elkezdett sírni. Próbáltam megnyugtatni. Hál istennek sikerült. De nem tehetsz ellene,hogy szeressék egymást. Ezt te is tudod, ugye?
- Nem akartam,hogy sírjon. Én szeretem a világon a legjobban a húgomat, de nem szeretném ha Sebastian akár csak a közelébe menne.
- Én ezt meg értem, de akkor Kim boldogtalan lesz.
- Nem hiszem,hogy ezek után még mindig "szeretné". - csinálta a jól megszokott macska körmöt. Nagyot sóhajtottam, majd elindultam Christian keresésére.

( Kim )

Mikor újra elkezdtem ébredezni nem láttam a szobába senkit. Feltornáztam magam ülő helyzetbe, s csak akkor vettem észre a combomon pihenő papír darabot. 

Kim!
Ne haragudj,hogy csak úgy szótlanul eljöttem, de nem volt szívem felkelteni téged. El kellett mennem a megbeszélésre. De amint szabadulok onnan ígérem,hogy jövök vissza hozzád. Elolvastam az újságot, és ne foglalkozz Hannával. Ő csak kihasználja Sebastiant. Ezt már tapasztaltam.
Sietek vissza!
Ölellek, Heikki.

Ez a pár sor amit Heikki hagyott nekem, megmosolyogtatott. Körülnéztem a kórterembe, de az újságot sehol nem találtam. Gondolom Heikki elvitte magával. Próbáltam elnyúlni a telefonomért kisebb nagyobb sikerrel. Pár perc szerencsétlenkedés után halkan kopogtattak az ajtón. Válaszomat nem várta meg az illető, csak bedugta az ajtón a fejét.
- Bejöhetek? - mosolygott rám nagy meglepetésemre Fernando. 
- Persze, gyere. - mosolyogtam.
- Hiányoztál kislány. - karolt át, majd egy puszit is kaptam az arcomra.
- Te is Nando. - viszonyoztam a pusziját. 
- Hogy vagy? - fogta meg a kezem.
- Köszönöm jól, pár perccel ezelőtt ébredtem.
- Akkor pont jó az időzítés nem? - nevetett.
- Mint mindig. - kacsintottam rá. - Nando, oda adnád a telefonomat? 
- Persze. - adta a kezembe az említett darabot. Mire hálásan mosolyogtam.
- Annyira jó újra látni,hogy mosolyogsz. Jézusom, egy évig voltál távol. - sóhajtott egy nagyot. - Azt hittem már,hogy... - de nem fejezte be a mondatot mert közbe szóltam.
- Ilyenre még csak ne is gondolj. Itt vagyok, jól vagyok. És most már újra tudlak bosszantani. - nevettem. 
- Már az is hiányzott. Emlékszel amikor ott aludtam nálatok, mert piás voltam a volt barátnőm miatt, és hozzátok mentem? 
- Persze,hogy emlékszem. Hogy ne emlékeznék?! - nevettem. 
- Aztán hogy is volt? Csöngettem, te pedig kicsit álmos fejjel álltál előttem.... - miközben mesélte én vissza gondoltam a régi szép időkre. 

Valaki egyszerűen nem tudott leszállni a csengőnkről. Megnéztem az időt, s láttam,hogy csak hajnali 3 óra van. Mérgesen kikászálódtam az ágyból, majd mentem ajtót nyitni. Mikor kinyitottam egy enyhén részeg Fernandoval találtam szembe magam.
- Nando te meg mit csinálsz itt ilyenkor?
- Reméltem,hogy befogadtok erre az éjszakára...Mert tudod kicsit piás vagyok. Az asszony meg kidobott. - horkantott fel lenézően.
- Gyere be te óriás gyerek. - nevettem.
- Mark?
- Mark anyáéknál van. Ausztráliában.
- Igen,igen. Tudom,hogy hol laktok. - intett csendre.
- Hé, kedvesebb is lehetnél. Én fogadlak be, nem? - húztam fel a szemöldököm. 

- Bocsi, hercegnő. - kaptam tőle egy nagy cuppanós puszit.
- Na jól van. Menj zuhanyozz le, aztán ott van valamelyik vendég szoba. - biccentettem a lépcső felé.
- Most fel kéne másznom az emeletre?
- Felőlem aludhatsz a kanapén is. - vontam vállat.
- Oké, de akkor engedd,hogy használjam a lenti fürdőt.
- Oké, menj. De siess vagy rád uszítom a kutyákat.
- Csak őket ne. Múltkor agyon nyalták az arcomat. Nem tudtam felkelni a földről.
- Csak kimutatták a szeretetüket. - nevettem.
- Ó, persze. - horkant fel.
- Na jó menj már. -löktem a fürdő felé.

- Na és ami utána történt az volt a legviccesebb. - nevettem. 
- Jól van. Tudod,hogy megijedtem? A macskádnak valami rettenetes képességei vannak. - nevetett. 
- Pedig nem is szereti a vizet. - rántottam meg a vállam. 
- De nőstény. Én meg tudod férfiből vagyok. És hát biztosan nem tudott ellenállni a látványnak. - mosolygott. 
- Valószínű. - nevettem, majd vissza gondoltam,ahogy Nando felkiált a fürdőmben. 

Egyszer csak egy nagy kiáltást hallottam a fürdő felől.
- Nando, élsz még? - kérdeztem az ajtónak támaszkodva.
- Kim! Vidd ki a macskádat innen. Jézusom, normális ez a macska? A szívbajt hozza rám. - kiabált ki a fürdőből.
- Bemegyek, de takard el magad. - kiabáltam be,majd benyitottam. - Nando mondtam,hogy takard el magad! - kiabáltam rá.
- Most mi van? Csak a hátsómat látod, és még az is jól néz ki.
- Istenem, amikor részeg vagy komolyan nem vagy normális. - fogtam meg a macskámat, majd gyorsan kisiettem a fürdőből...

- De látod, Kiskának is jó szemei vannak. Megtalálja a jó pasikat. - nevetett Nando. 
- Persze még jó,hogy nem Simba és Shadow találta volna meg a jó pasikat nem? 
- De ők fiúk. - forgatta meg a szemét Nando.
- Na nem mondod. - nevettem. - De látod, Marknak van két fiú kutyája, nekem meg van egy szép nöstény macskám. 
- Olyan szép mint te. - adott egy puszit a homlokomra.
- Jaj, ne bókolj Nando. - nevettem. Nando felállt, majd az ágyamhoz sétált. - Mit csinálsz? - húztam fel a szemöldököm.
- Befekszem melléd, vagy azt csak akkor szabad amikor részeg vagyok? 
- De vigyázz az infúziókra. - nevettem. Nando,ahogy befeküdt mellém újra felidézte azt a vicces éjszakát. 

Mikor Nando végzett, a derekára egy törölköző volt csavarva, s úgy vakarta a tarkóját.
- Ha alsót szeretnél kérni, menj fel ott keress magadnak Mark gatyái között. - nevettem.
- Köszönöm. - dobott felém egy puszit, majd futott is ki a szobámból. Én is behunytam végre a szemem, de perceken belül éreztem,hogy az ágyam lesüpped mellettem.
- Nando, mit csinálsz? - fordultam felé.
- Kényelmetlen a kanapé. Azt szeretnéd,hogy holnapra megfájduljon a hátam? - konyította le a szája sarkát.
- Hogy neked mindenre van kifogásod. De legalább a macskát ne nyomd össze légyszíves.
- Nyugi nem fogom. - takarta be magát.
- Jó éjt, Nando.
- Jó éjt, Kim. Jó éjt Kiska. - simogatta meg a macskám fejét.
- Bolond. - suttogtam magam elé.
- Hallottam ám.
- Nem baj. - nevettem. Becsuktam a szemem, s perceken belül már álom földjén jártam...

- Milyen fura,hogy már eltelt ennyi év. Nem? - kérdezte Nando.
- De szerintem is az. Főleg,hogy 1 évig kómában voltam.
- Hát az rátett még plusz egy évet. - húzta el a száját. - Ó, nem is mondtam,hogy van kedved nálunk lenni a versenyek alatt? Mármint érted...ameddig nem versenyzel...Vagy még mindig Vettelnek szurkolsz?
- Nem! Biztos,hogy nem. Látni sem akarom azt a kétszínű seggfejet. Nálatok leszek verseny idő alatt. - jelentettem ki.
- Oké, hercegnő. - kaptam egy puszit az arcomra. - Mark elmondta,hogy együtt voltatok.
- Mi van? - emeltem fel kicsit a hangom. - Ezt meg honnan tudta meg?
- Hát tudtommal Vettel mondta el neki.
- Hogy mekkora egy szemét. - ültem fel az ágyon.
- Bocsi, én azt hittem Mark már elmondta.
- Most már tudom,hogy miért nem jön be hozzám. - konyítottam le a szám sarkát.
- Hé, biztosan csak sok a dolga.
- Persze. - forgattam meg a szemem.
- De egy jó hírem is van. Ha minden jól megy, még ma hazamehetsz.
- Komolyan? - mosolyogtam.
- Igen. Na beszélek is az orvossal. - pattant fel, s már itt sem volt.
Amint Nando kilépett az ajtón, szinte már jött is vissza. Vagyis azt hittem.
- Na mit mondott az orvos? - fordultam hátra ahol, egy olyan személyt pillantottam meg akit soha életemben nem akartam újra látni.
- Szia... - lépett be a kórterembe.
- Te meg mit keresel itt???

16 megjegyzés:

  1. AaAhHwW. Imádom, minél előbb folytasd aki azt mondja,hogy nem jó az hülye ezt így ki merem jelenteni.
    Várom a folytatást*
    DóRi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia(:
      Köszönöm,hogy írtál(:
      És hát akkor neked is leírom,hogy máskor kérlek szépen névvel írj, mert vannak olyan "nagyokos" emberek akik azt hiszik,hogy én írogatok saját magamnak.
      Sietek a folytatással. (:

      Törlés
  2. DóRihoz hasonlóan nekem is ugyan ez a véleményem***
    Szerintem teljesen jó. Persze vannak benne kicsit uncsika részek de azon belül meg jó. ha valaki azt írja,hogy nem jó, vagy uncsi akkor biztosan csak féltékeny***
    Higgy nekünk fántásztikóóóó o_o
    Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia(:
      Köszönöm,hogy írtál(: Neked is írom,hogy máskor kérlek névvel írj, mert vannak olyan "nagyokos" emberek akik azt hiszik,hogy én írogatok saját magamnak.
      Sietek a folytatással.

      Törlés
  3. Szia:)
    Nekem egy a problémám vele az pedig az,hogy nincs még több rész:pp
    Nagyon szeretem olvasni, vannak benne kicsikét unncsi részek, de nem vészes;))))))
    Bár én jobban örülnék egy Kimis blognak, de Sebastiant is kedvelem:)
    De azért ha megnézed ezt a megjegyzést remélem megfontolod azt a Kimiset. Örülnék neki tényleg:$$$
    Várom a folytit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia(:
      Neked is írom,hogy máskor kérlek névvel írj mert vannak olyan "nagyokos" emberek akik azt hiszik,hogy én írogatok saját magamnak.
      De köszönöm,hogy írtál(:
      Sietek a folytatással.

      Törlés
  4. HelloBello:]]] Ne haragudj,hogy névtelenül de így könnyebb;]]]

    Ki merészelt olyat írni,hogy unalmas vagy rossz????????
    Annak elmegyógyintézetbe kéne mennie.x'dddd
    Én kifejezetten szeretem, lehet unalmas kicsit, de legalább nem kell mindig izgulnix'ddddd
    HmmMmm. Egy Kimis blognak én is örülnék;]]]
    De várom a folytatást
    Pusza, Nono:]]]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia(:
      Máskor légyszíves névvel írj, mert vannak olyan "nagyokos" emberek akik azt hiszik,hogy én írogatok saját magamnak....
      De köszönöm,hogy írtál(:
      Sietek a folytatással.

      Törlés
  5. Nagyon jó, állandóan lesem a blogod, hogy mikor jön már új rész.Imádom! Siess a folytatással! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,hogy írtál(: Sietek a folytatással, ígérem(:

      Törlés
  6. A névtelen hozzászólások legtöbbjét maga az író jegyzi be, hogy olvasottabnak tűnjön a blog :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát most egy kicsi csalódást kell okoznom, mert ha megnézem az időt amikor írták, én még otthon sem voltam, és még telefon, laptop közelében sem voltam! Szóval kicsit szánalmasnak tartom,hogy ilyet írsz ide. Senki nem kérte a véleményedet. És ha nem tetszik a blogom..Vagy valami nem tetszik akkor nem kell nézni (; És elhiheted,hogy nem érdekel mennyire olvasott a blog, tudom,hogy a barátaim ismerőseim nézik a blogot szóval nem pazarlom olyannal az időmet,hogy saját magamnak írogassak. Ha valaki magának írogat akkor írogasson. Nem zavar... De mégsem írom oda,hogy "A névtelen hozzászólások legtöbbjét maga az író jegyzi be, hogy olvasottabnak tűnjön a blog"
      U.I: Tanulj meg helyesen írni, aztán a véleményt. Köszönöm!

      Törlés
  7. Köviiiiiit. : )) Nagyon szeretem a történetedet és kíváncsian várom a folytatást. : ))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy írtál(:
      Sietek a folytatással(:

      Törlés
  8. szia :) ma találtam a blogodra és nagyon teccik.Végre nem egy 1D-s blog,nagyon jó,remélem hogy hamar lesz majd kövi rész:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia(:
      Köszönöm,hogy írtál. Örülök,hogy megtaláltad a blogot. Nem szeretem az 1D-t egyáltalán(:
      F1 FOREVER(:
      Sietek a folytatással(:

      Törlés