2013. augusztus 16., péntek

Díj

Sziasztok :)

Még nem az új részt hozom, de hamarosan lesz az is :)
Ez lenne az első díjam, a mi tényleg nagyon jó érzés :)
Nagyon köszönöm a díjat Viki-nek :)
Hamarosan tényleg hozni fogom a következő részt, csak most nyaraltunk. Mivel hát ez a nyár előnye,hogy lehet a családdal jókat nyaralni. Nincs igazam? :)
Még egyszer köszönöm a díjat!
Puszi,Kim:*




Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek.

Magamról:
1. Szeretem a Formula1-et
2. Imádok sportolni. 
3. Szabadidőmben motorozok.(rejtett képesség) :)
4. Szeretem a barátaimat.
5. Szépen rajzolok.(állítólag).
6. Imádok karaokézni.
7. Ha tehetem hoki meccsekre járok.
8. Egyszer szeretnék delfinnel úszni.
9. Szeretem az állatokat.(Minden vágyam,hogy legyen egy kiskutyám. Lehetőleg német juhász, vizsla vagy husky)
10. Eddigi életem során volt pár műtétem. (Nem kevés).
11. Minden vágyam eljutni a Camp Nou-ba! :)

Kérdések:


1: Szereted a cobra 11-et? 
2: Olvasod a blogomat ?:D

3: Szereted a csokit?
4: Szereted az állatokat?
5. Jársz bulizni?
6: Milyen filmeket szeretsz?
7. Elfogadnád Ian Somerhaldert barátodnak?:D
8: Ki a kedvenc színészed?
9: Kedvenc együttes?
10: Szereted a kakót?:D
11: Kedvenc kaja?


Válaszaim:
1. Igen,szeretem.
2. Olvasom, és tetszik is :)
3. Ki nem szereti?! :)
4. Imádom őket :)
5. Ó, hát persze. Ha van mit ünnepelni :) Amúgy csak úgy nem.
6.
Minden fajtát, kivéve a horrort. Azt annyira nem csípem.
7. Ő, hát ez nehéz kérdés. Szeretem a kék szeműeket. Ian is jóképű, de nem fogadnám el :D
8. Adam Sandler, Nathaniel Buzolic.
9. Mindegyiket kivéve 1D!!!
10. Nem nagyon.
11. Sushi

Kérdéseim:
1. Szereted  a Forma1-et?
2. Kedvenc pilóta?
3. Kedvenc F1 csapat?
4. Szereted az állatokat?
5. Kedvenc színész?
6. Milyen filmeket szeretsz?
7. Sportolsz valamit?
8. Kedvenc foci csapat?
9. Kedvenc játékos?
10. 
Olvasod a blogom?

11. Mit gondolsz a blogomról?

Akiknek pedig tovább küldöm:

Viki
Dyboo
Hanna Talent
wolfsgirl228
LyA
Dorcsa

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, jól esik, hogy gondoltál rám:)

    Puszi, wolfsgirl.

    VálaszTörlés