2013. augusztus 13., kedd

Előszó - Új élet

Sziasztok :)

Mivel megszavaztátok,hogy legyen új történet ezért kezdeném is...
Ez lenne az új történet bevezető része :)
Remélem tetszeni fog nektek a történet, s írtok majd sok szép véleményt :)
Hát akkor olvassátok :)
Puszi, Kim:*


A történet egy 26 éves lányról szól aki autóbalesetet szenvedett, s nem emlékszik a családjára. 2 éve van együtt a "barátjával" aki először segített neki, majd egyre többet verte. Mikor a lánynak elege lett belőle el akart menni, de a "barátja" nem engedte neki...

-Hova-hova? - ragadta meg a kezem Joe.
- Én...én csak a boltba szerettem volna lemenni. - próbáltam kibújni a szorításából, de ő még inkább szorította a kezem.
- Bőröndökkel akartál menni a boltba? - húzta fel a szemöldökét.
- Ezek...ezek már nem kellenek. - vontam vállat.
- El akarsz menni igaz? - szorította meg jobban a karom.
- Joe! Engedj el ez fáj. Kérlek. - próbáltam lelökni a kezét rólam.
- Addig nem mész sehova, ameddig én ki nem doblak. Megértetted? - kiabált tiszta erejéből, s megütött. - Megértetted? - kiabált tovább. De amint újra megütött lecsúsztam a fal mentén, s sírni kezdtem.
- Engem nem hat meg ha sírsz...Remélem tudod. - ragadta meg az állam,s erőszakosan megcsókolt. Tudtam,hogy többet akar, de hál istennek kopogtak.
- Cicám, most el kell mennem. Mire haza értem, legyen rend! Megértetted?
- Igen...- suttogtam magam elé. Hallottam az ajtó csukódását, de nem hallottam,hogy a kulcs fordult volna a zárban. Oda mentem az ablakhoz, s láttam,hogy Joe elhajt egy kocsival. Az ajtóhoz siettem amit elfelejtett bezárni. Gyorsan megfogtam a bőröndömet, s elindultam messzire ettől a háztól. Mikor már legalább 1 órát sétáltam, elkezdett zuhogni az eső.
- Remek...- morogtam magam elé. Pont leléptem a járdán, mikor hangos kocsi fékezést hallottam. Majd egy gyors ajtó csapódást.
- Jól vagy? Nem esett bajod?  - rohant oda hozzám egy szőke velem egykorú srác...

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon ígéretesnek tűnik. Hozd az első részt hamar.
    Xana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm,hogy írtál aranyos vagy :)
      Amint tudom már teszem is fel az első részt :)
      Puszi, Kim:*

      Törlés
  2. szia, nagyon teszik :)
    és a másik történet folytatása mikor lesz fent? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Köszönöm,hogy írtál aranyos vagy :)
      A másik történetet még nem tudom. Nekem az ihlet akkor jön amikor este fekszem az ágyban és becsukom a szememet :) Szóval amint kipattan az agyamban a következő rész írni fogom :)
      Puszi, Kim:*

      Törlés