2015. augusztus 15., szombat

4. rész - Két világ közt

Sziasztok!
Már itt is a következő :)
Jó olvasást!
Puszi, Kim



- Gyerekek, el kéne menni vacsorázni, nem? - vetette fel az ötletet Iker.
- Na végre egy jó ötlet. - csapta össze a kezét Cristiano.
A többiek meg se hallva Iker szavait, táncoltak és üvöltették tovább a zenét. Nemsokára Fernando ült mellém és tette át karját lendületesen a vállamon mire elég hangosan felszisszentem. 
- Mi van veled? - kérdezte Fer. De nem tudtam válaszolni mert erősen össze kellett szorítanom a szám a fájdalom miatt.
- Leégett. - válaszolt helyettem is Cris.
- Csak egy kicsit. - jutottam végre szóhoz.
- Mutasd. - húzta fel a pólóm Sara.
- Baszki, ez nagyon csúnya. - szisszent fel Fernando is.
- Na ne, komolyan? - húztam el a szám, majd vissza húzva a pólóm elfeküdtem a kanapén. 
- Otthon pont kiraktam a leégés elleni krémemet. - szomorodott el Sara.
- Jaj Sara, ne aggodalmaskodj már. Túlélem. - sóhajtottam.
- Gyerekek, most akkor megyünk kajálni? - ért oda Raul is.
- Lia? - kérdezték tőlem a többiek.
- Srácok én kihagyom, nem baj? Rettentően fáj. - szorítottam össze a szám.
- Én meg mondtam bebé. - nézett rám Cris.
- Jó, tudom. De ez már nem segít. - néztem rá.
- Nagyon sajnálom, de kilyukad a gyomrom. - panaszkodott Raul. Nevetni akartam ezen, de az is nagy fájdalmakba került volna.
- Akkor... - kezdett bele Fernando, de ebben a pillanatban lépett egy szőke fej a yachtra.
- Fernando. - szólította szokásos stílusában, majd oda ért mellénk.
- Igen? - húzta fel egyik szemöldökét Fer.
- Én egyáltalán nem akarom megzavarni a szórakozásotokat, de a szomszédban két kis srác próbálna aludni. - mutatott a yachtja felé amiről egy idő után megtudtam,hogy az "Iceman" nevet kapta. Ki ad ilyen nevet a yachtjának?! - gondoltam magamban.
- És mi tartja vissza őket? - kérdezte Raul.
- Raul, hogy mondhatsz ilyet? - ültem fel nagy nehezen fekvő helyzetemből, majd lassan felállva elballagtam a hangfalakig és kikapcsoltam őket. - Azt hiszem nem hallottad amit mondott. - mutattam a szőke "szomszédra".
- De. Tisztán hallottam, azt mondta két kis kölyök próbál aludni. És? - kérdezte gúnyosan. - Minek ide hozni őket mikor itt mindenki bulizik. - mutatott körbe.
- Kölyök? - húzta fel a szemöldökét a "szomszéd". - Az unokaöcséimről beszélsz. - mondta flegmán.
- Leszarom. - rántotta meg a vállát.
- Raul! Most már fogd vissza magad. - mondtam neki. - Fer, el vinnéd őket kajálni? - néztem bátyámra.
- Persze, és te? - kérdezte.
- Megleszek. - sóhajtottam, majd lassan vissza ültem a kanapéra. 
- Maradok. - ült le mellém Sara.
- Ne butáskodj, ez csak egy kis leégés. Neked meg Iker mellett a helyed. - mosolyogtam rá.
- Jól van. - bólintott.
- Sietünk vissza. - nyomott mindenki egy puszit az arcomra, majd elmentek. Sóhajtva dőltem vissza a kanapéra, már majdnem elaludtam mikor lépteket hallottam.
- Itt hagytatok valamit? - kérdeztem, de a szememet nem nyitottam ki. De mikor nem érkezett válasz, kinyitottam a szemem.
- Hát te? - húztam fel a szemöldököm. Nem válaszolt csak felmutatott egy kis tubust. Még mindig kérdőn néztem rá, mire végül válaszolt.
- Hallottam,hogy leégtél. Ezt a kenőcsöt szoktuk mi is használni ilyenkor. - nyújtotta át nekem a "szomszéd". Meglepően kedves volt most.
- Köszönöm, ha vissza értek a többiek megkérem valamelyikőjüket,hogy kenjék be a hátam. - mosolyogtam rá. - Holnap pedig vissza adom. - nyúltam a tubusért.
- Bekenhetem neked ha gondolod. - mondta semleges hangon.
- Hát... ha ragaszkodsz hozzá. - húztam le a felsőmet, amit árgus szemekkel nézett végig. Ledobtam a pólóm a kanapéra, majd háttal neki leültem rá. Hallottam, ahogy letekeri a tubus tetejét, majd pár pillanat múlva rákent egy adagot a hátamra a tartalmából, ami elég hideg volt, így meg is borzongtam tőle.
- Bocs. - kuncogott?! rekedten, majd óvatosan elkezdte kenni a hátamat.
- Istenem. - sóhajtottam mire egy újabb kuncogást?! hallottam. Mikor végzett, vissza fordultam felé. 
- Köszönöm. - néztem rá hálásan.
- Ugyan már. - mormogta. Valaki ki tud igazodni ezen a palin? - gondoltam magamban. - Gondolom még nem vacsoráztál. Maradt egy kis pizza, áthozzam? Én is megéheztem most egy kicsit. - nézett rám kérdőn.
- Nem muszáj, majd össze dobok valamit. - mosolyogtam rá.
- Ugyan már, átugrok aztán már itt is vagyok. - sietett át az 'Iceman'-re. Míg ő áthozta a kaját, addig én vettem elő tányért.
- Már itt is vagyok. - tette le az asztalra a pizzás dobozt. - Remélem szereted ezt a fajtát. - nyitotta fel a tetejét.
- Hát persze. - vettem egyet a tányéromra, majd jóízűen elkezdtem enni. Felénél se járhattam mikor megéreztem egy meleg,puha anyagot magam körül. 
- Láttam,hogy kicsit remegsz. - mondta, értetlen ábrázatomat látva.
- Észre se vettem,hogy fázok. - húztam magam köré a pulcsiját. Rettentően jó illata volt.
- A leégés miatt van. - mondta ki a tényeket.
- Minden bizonnyal. - bólintottam. Mikor végeztünk az evéssel, a tányérokat a mosogatóba tettem, majd vissza fordultam a "szomszéd" felé.
- Hát... köszönöm a vacsorát. - mosolyogtam rá.
- Ne vedd sértésnek, de amilyen vékony vagy, nem néztem volna ki belőled,hogy ilyen jót eszel. - nevetett rekedten. - Amúgy pedig szívesen.
- Szeretek jókat enni. - nevettem én is.
- Most már jól esne egy alvás. - nyújtózkodott.
- Ó, persze. Nem is tartalak fel. - kísértem ki. Majd elkezdtem levenni magamról a pulcsiját, de megállított a tevékenykedésemben.
- Hagyd csak. - tette vissza a vállamra a pulcsiját.
- Köszönöm a krémet és a vacsit. - mosolyogtam. Ki gondolta volna,hogy mi még valaha így fogunk társalogni egymással.
- Én pedig köszönöm,hogy egy kicsit helyre tetted ezt a Raul gyereket, és kikapcsoltad a zenét. - mosolyodott el halványan.
- Volt már benne elég sok alkohol. - rántottam meg a vállam.
- Előfordul...- utánzott a mozdulatomban. Fel ment a yachtjára majd az ajtóból még vissza fordult.
- Jó éjszakát.... - de megakadt.
- Rina. - mosolyogtam rá.
- Jó éjszakát, Rina. 
- Jó éjt.... - de most én hallgattam el.
- Kimi. - mosolyodott el ő is halványan.
- Jó éjt, Kimi. 
Intett majd belépve az ajtón eltűnt a szemem elől. A pulcsiját még jobban magam köré szorítva ültem vissza a kanapéra,hogy megvárjam a barátaim vissza érkeztét, de az álmosság rajtam is eluralkodott.

3 megjegyzés: