2015. augusztus 7., péntek

1. rész - Két világ közt

Sziasztok!
Már itt is az első rész :)
Jó olvasást!
Puszi, Kim.



Fernando születésnapját ünnepeljük a barátainkkal a yachtunkon, és épp egy társasjáték közepén voltunk mikor egy kis szünetet tartottunk mert Fer ki akart menni egy kicsit a levegőre. Mi tovább beszélgettünk, de közbe hallgattuk,hogy Fer valakivel beszélget. Már folytatni akartuk a játékot, hívtuk is Fernandot, de mindig csak azt hajtogatta 1 perc és jön. Mikor vagy tizedik alkalommal se jött be felálltam és én is utána mentem a fedélzetre. Fer még mindig csak mondta a magáét. Nevetve oda mentem mögé és hátulról átkaroltam. 
- Fer, már mindenki csak rád vár. - nevettem miközben a homlokom a hátának támasztottam.
- Mondtam,hogy mindjárt megyek. - nevetett ő is.
- Aha, azóta eltelt vagy fél óra. 
- Mindjárt megyek csak éppen a beszélgetés közepén járunk.
- Akkor fejezzétek be most és gyere. - súgtam a fülébe.
- Ri...mindjárt.
- Ne hívj így Fernando. - húztam össze a szemöldököm mérgesen.
- Te meg ne hisztizz. - nevetett tovább. Felhúzott szemöldökkel néztem rá, majd átnéztem a mellettünk levő yacht tulajdonosára akivel Fernando már egy jó ideje beszélget.
- Hello. - mormogta, majd lenézően felhúzta a szemöldökét.
- Hello. - néztem a szemébe ami rikított a napfényben. 
- Me apresuro bebé. - szólalt meg Fer.
- Pero en serio Fernando. - mondtam neki, majd biccentettem a "szomszédunknak" és elindultam vissza a többiekhez.
- Na jön már? - kérdezték.
- Mindjárt, csak a szomszéd yachton levő palival beszél. - húztam el a szám.
- Na mi van nem szimpatikus? - kérdezte a barátnőm.
- Kicsit fura, olyan 'nem érdekel semmi' feelingű pali. Azokat meg tudod,hogy nem szeretem. - néztem rá.
- Igen Rina, tudjuk. - nevettek. Mikor befejeztük a beszélgetést épp akkor ért vissza Fernando.
- Bocs srácok, csak kibeszéltük egy kicsit a futamot. - nevetett Fer.
- Kicsit? - húzta fel a szemöldökét Iker nevetve.
- Rina, van egy kis meglepetésem. Most érkezett meg, kint vár a fedélzeten.
Olyan gyorsan pattantam fel amilyen gyorsan csak tudtam, majd szaladtam is fel a fedélzetre. Az ajtóban kicsit megtorpantam majd mosolyogva ugrottam az előttem levő ember nyakába.
- Cris! - nevettem hangosan. Rettentően régen láttam a portugál focistát ezért nagyon örültem,hogy itt van.
- Csá bebé. - nevetett ő is majd megpuszilta az arcom.
- Hiányoztál te sztár focista. - pusziltam meg én is.
- Te is Rina, nagyon. Ne haragudj,hogy nem tudtunk találkozni de a meccseim...
- Hé, nincs gond. Az a lényeg most itt vagy végre. - néztem mosolyogva a szemébe.
- Szeretlek bebé.
- Én is te lüke. - nevettem majd újra átkaroltam. Cristianot már egy jó ideje a legjobb barátomnak mondhatom, mindig meghallgatott és mindig meg tudtuk beszélni az olyan dolgokat amit másnak nem mertem elmondani. Kézen fogott majd úgy mentünk be a többiekhez, éreztem,hogy valakinek a tekintete lyukat éget a hátamba, ezért megfordultam és láttam,hogy a "szomszéd"  minket néz, elég rondán...ha mondhatom már lenézően... Biccentettem neki, erre ő hátat fordítva nem foglalkozva velem lement a fedélzetről.


*Me apresuro bebé. - Sietek baba.
*Pero en serio Fernando. - De komolyan Fernando.

7 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon örülök, hogy újra írsz! Nekem tetszik, viszont van egy tippem, hogy ki lehet a yachtos pasi... :) Amúgy lehet szó egy cseréről? Nálam már régóta kint vagy... ;)
    Hatalmas ölelés: Flo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a kommented, nagyon jól esik :) Természetesen a csere mehet, belinkelnéd az oldaladat?
      Puszillak: Kim

      Törlés
    2. http://azenfirkalmanyaim.blogspot.hu/
      Hatalmas ölelés: Flo

      Törlés
  2. Igeen. :D Végre újra itt vagy és írsz nekünk, hónapok óta csak nézegetem a blogodat és várok valami életjelre, de semmi se volt. :/ Már 5x-re olvastam el az történeteket. :D Örülök, hogy folytatod az írást és az új sztori is nagyon tetszik. Legjobban az tetszik, hogy Ronaldot is beleraktad, :D egyik kedvenc focistám és Kiminek is örülök. Mást nemnagyon tudok mondani, csak hozd minnél hamarabb a folytatást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök,hogy írtál :) Igazán jól esik,hogy van olyan aki még várja,hogy folytassam a történeteket :) Kellett egy kis újítás a blognak ezért gondoltam bele teszek pár focistát is :) Már készül a folytatás!
      Puszi: Kim

      Törlés
  3. váááá, nagyon tetszik az új történeted *-* így tovább. folytasd minél hamarabb
    ölelés. Kitti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a kommented. Fent van a következő rész :)
      Puszi: Kim

      Törlés