2015. augusztus 9., vasárnap

3. rész - Két világ közt

Sziasztok!
Már itt is a folytatás :)
Puszi, Kim



- Rina. - kiabálták a nevem a többiek.
- Itt vagyok. Már meg is jöttetek? - mosolyogtam rájuk.
- Aha, pedig még ebédeltünk is. - karolta át a vállam Cris.
- Te mit csináltál? - kérdezte Fer.
- Hát...felkeltem, megreggeliztem és egy koktél társaságában felmentem napozni. 
- Ú, most megkívántam a koktélt. - mosolygott a barátnőm. - Ha átveszem a bikinit felmegyünk? - biccentett a fedélzet felé.
- Persze. 
Így történt,hogy aztán a fiúk is csatlakoztak hozzánk. Bár ők ugráltak a vízbe, míg mi Sarával inkább a napozást választottuk.


- Hallod Rina, ismered a szomszéd szőke palit? - kérdezte.
- Hát... nem igazán. Tegnap vele beszélt Fer. Miért?
- Csak mert nagyon bámul erre fele. - emelkedett meg egy kicsit fekvő helyzetéből.
- Ne is törődj vele. - legyintettem.
- Tudod,hogy nekem Iker életem szerelme. De meg kell mondani elég jó pali. Még így is,hogy nem az esetem. - nevetett.
- Biztosan így van ha te mondod. - húztam el a szám.
- Összeillenétek. Két szőke. - nevetett.
- Hé. - szóltam rá. - Nem kell össze boronálni senkivel, jó? Nagyon nem szimpatikus nekem... - néztem most már én is a "szomszédunkra" aki még mindig bámult.


- Nagyon gyanús vagy te nekem Amelia... - nézett rám barátnőm. Sóhajtottam majd elkezdtem neki mesélni a ma történteket.
- És akkor mondta,hogy kurva. - fejeztem be.
- Hát most már nekem sem szimpatikus. - húzta el a száját. - Nem is ismer. Pedig aztán Lia, te minden vagy csak kurva nem. - nevetett, ezzel jobb kedvre derítve engem.
- Mindegy, nem fontos. Azt hiszi pénze van aztán már mindent szabad. Milyen mogorva már. Nézz rá. - húztam el a szám.
- Lehet,hogy történt vele valami amiért ilyen, nem? - kérdezte.
- Lehet, de tényleg. Ne is foglalkozzunk vele. Inkább élvezzük a napsütést. - nyújtózkodtam. Elaludhattam mivel arra keltem,hogy egy vizes puszit kapok az arcomra. Lustán kinyitottam a szemem, majd megpillantottam a mellettem guggoló focistát. Mosolyogva fordultam felé, mire ő végigsimított az arcomon.
- Le fogsz égni ha tovább alszol a napon. - mosolygott.
- Ugyan Cris. Én meg a leégés két külön fogalom. 
- Ezt mond majd egy órával később is. - nevetett majd felállt mellőlem és nyújtotta a kezét. Szokásosan átkarolt majd úgy mentünk le. Lent már a többiek nevetését lehetett csak hallani.
- Felébredtél álomszuszék? - nevetett Fer. Volt már benne pár koktél az biztos.
- Hány koktélt ittál meg drága bátyókám? - nevettem miután egy hatalmas puszit adtam az arcára.
- Nem számolom, de az biztos,hogy Raul többet. - mutatott a mellette nevetgélő barátjára.
- Raul. Te se igyál többet szerintem. - nevettem mire felállt és nyújtotta a kezét,hogy táncoljak vele. Tiltakoztam de miután Fernando bekapcsolta a zenét, mit ne mondjak elég hangosan, Raul még jobban bepörgött. 
- Átöltözök és táncolok veled, jó? - mondtam neki.
- De aztán siess Lia baba mert rázhatnékom van. - kezdett el táncolni. Nevetve mentem be a kabinomba,hogy felvegyek egy egyszerű ruhát. Mikor vissza értem Raul kezébe egy whiskys üveg volt.
- Melyik marha adta a kezébe? - kérdeztem a társaságtól, akik csak nevettek az egészen. Fejemet ingatva kértem én is a pultosunktól,hogy adjon valami erősebbet. A harmadik pohár vodkám után már én is bátrabban viselkedtem. Kint már a nap lenyugvóba volt, de mi még mindig hangosan hallgatva a zenét, kint élveztük a fedélzeten a szabadságot. Raul nem feledve szavát, felkért táncolni amit én örömmel fogadtam ennyi vodka után. Raul egyik keze a derekamon míg a másikba egy üveg whiskey, de még így is megfogta a kezem. Elhülyéskedve az egészet, hülye fejeket vágva elkezdtünk táncolni, aminek a végén Raul már szó szerint visított. A többiek is hangos nevetéssel díjazták a táncunkat. Mikor kicsit leültünk pihenni, akkor éreztem igazán, hogy Crisnek megint igaza lett.



8 megjegyzés: