2015. augusztus 8., szombat

2. rész - Két világ közt

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást :)
Puszi, Kim



Másnap mikor felébredtem a yacht üres volt. Benéztem a szobákba hátha még alszanak a többiek de nem volt rajtam kívül senki a yachton. Mikor felmentem a konyhába egy cetlit találtam az asztalon: 
" Elmentünk körülnézni a városba, nem volt szívünk felkelteni. Ha felkeltél és utánunk akarsz jönni hívj fel. Puszi, Fer. "
Remek - gondoltam magamban. Nem volt kedvem a városban sétálgatni így miután megreggeliztem felvettem a bikinimet és felmentem a fedélzeten található napozóágyakhoz.


Hozattam fel a pincérünkkel egy koktélt és azt kortyolgatva élveztem a napsütést.
- Ajha, Kimster ha mondtad volna,hogy ilyen jó nők vannak a szomszédba előbb jövök. - mondta egy ismeretlen hang. A napszemüveget a fejemre tolva fordultam a szomszéd yacht felé. Majd megpillantottam a "szomszéd" férfit. Finnül kezdett el beszélni vele, amit nagy bánatára értettem. Mikor még az a 'könyv felett gubbasztó lány' voltam ezt a nyelvet is sikeresen megtanultam.


- Sama kuin toinen nainen, Toni. - mondta a "szomszéd".
- Miksi? Mitä muita naisia? - kérdeztem. Mire láthatólag meglepődött a két srác.
- Na Kimpa most válaszolj. - nevetett a srác majd távozott a yacht belsejébe. Mikor azt hittem nem válaszol kibökte azt a szót amit a legjobban rühelltem. 
- Lutka... - mondta undorodva. Döbbenten fordultam felé, majd a poharamat a földhöz vágva felálltam a napozóágyról. 
- Ezt miből következtetted ki, kedves "szomszéd"? - kérdeztem tőle most már én is undorodva. - Abból a "hello"-ból amit oda vágtál hozzám tegnap? Hát el kell, hogy keserítselek eléggé szar ember ismerő vagy. Tudod lehet, hogy neked egy elbaszott életed van, de ezért ne másokat hibáztass... Nem minden nő olyan amit te éppen az előbb rám mondtál. Lehet téged csak olyanok vesznek körül... De nem is csodálom... Attól még,hogy pénzed van nem kéne így viselkedned...Mint láthatod nekem is van pénzem - mutattam a yachtra. - De mégsem vagyok akkora tuskó mint te.
- Ja, látom. Alonso eléggé sokat fizethet egy numeráért ha ilyenre telik. - mutatott a yachtra.
- Csak,hogy tudd nekem Fernando....- kezdtem idegesen a mondatot, de nem fejeztem be, mert hangos nevetést hallottam ami azt jelezte,hogy vissza érkezett a csipet csapat. Hátat fordítottam a "szomszédunknak" majd lementem a barátaimhoz.


* Sama kuin toinen nainen, Toni. - Ugyanolyan mint a többi nő, Toni.
* Miksi? Mitä muita naisia? - Miért? A többi nő milyen?
* Lutka. - Kurva.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves volt ez a megmozdulás Kimstertől... Csak egy kicsit volt bunkó. :)
    Csak így tovább!
    Flo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kimi mindig is bizonytalan addig amíg meg nem ismeri az embert :)
      Köszi a kommented :)
      Puszi: Kim

      Törlés
  2. Húúú :D nagyon tetszett, hogy "finn mondatok" :DD is szerepeltek benne, várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint írtam az előző rész egyik kommentjébe, próbálok újítani :)
      Sietek a folytatással :)
      Puszi: Kim

      Törlés