2013. április 14., vasárnap

2.rész - Red Bull Racing

Mikor elmentem az öltözője előtt hallottam,hogy valaki fut utánam és megragadja a kezem.
- Régen láttalak már, nem akarsz vacsorázni velem? - kérdezte Sebastian.
- Ö, nem. - jelentettem ki de ő újra megragadta a kezem.
- Akkor egy strandolásba benne vagy? Lemegyünk a partra holnap? - kérdezte majd nagyra nyitotta a szemeit.
- Akármennyire próbálkozol Sebastian. Nálam nem jönnek be a nagy kék szemek. - mondtam neki majd kirántottam a kezéből a kezemet. 
- Amúgy holnap neked időmérőd lesz, nem?! - tettem fel a kérdést.
- Igazad van. El is felejtettem. - túrt bele a hajába.
- Ennyit erről. Mondanám,hogy szurkolok neked. De...akkor hazudnék. - mondtam majd véglegesen elmentem. Vissza mentem Mark kocsijához.
- Hát te meg hol voltál? - kérdezte Mark majd nyomott egy puszit az arcomra. 
- Beszélgettem a csapattársaddal. - mondtam majd megforgattam a szemem.
- Sebastiannal? - kérdezte Mark. De akkor Sebastian jelent meg mellettünk. 
- A válaszom igen. Na és amúgy nem láttad Christiant? 
- Az előbb beszéltem vele, akkor az irodájában volt. - jelentette ki Sebastian.
- Akkor megyek és megnézem,hogy ott-e van még. Kösz a tippet. - böktem oda Sebastiannak majd elmentem. 
- Neked nem kellene már kocsiba ülnöd és edzeni? - kérdezte Mark.
- Ezért keresem meg Christiant. Megkérdezem mi van a kocsimmal. - jelentettem ki.
- Rózsaszín csíkkal ellátott red bull kocsiról van szó? - kérdezte Sebastian.
- Tudsz róla valamit? - kérdeztem.
- Az én boxom mellett áll. - mondta Sebastian.
- Remek. Akkor öltözök és megyek. - mondtam majd adtam egy puszit Mark arcára és mentem.
- Később találkozunk! - jelentette ki Mark.
- Valakinek haza is kell vinnie. - mondtam mosolyogva.
- Majd mész busszal. - nevetett Mark.
- Nem hagynál itt. - jelentettem ki.
- Ó, dehogyis nem. - mondta Mark karba tett kézzel.
- Ne hord fent az orrod bátyó, a végén még olyan leszel mint itt egyesek. - mondtam majd Sebastianra pillantottam. 
- Na menj, keresd meg Christiant. - mondta Mark majd a kocsijához lépett. Elfordultam Sebastiantól majd elindultam megkeresni Christiant. Úgy gondoltam,hogy biztosan a kocsimnál van ezért oda mentem, igazam is volt.
- Christian... - mondtam mosolyogva majd átkaroltam.
- Szia,Kim. Már hiányoztál a csapatból. - mondta mosolyogva Christian.
- Most már addig maradok még ti ki nem tesztek. - mondtam mosolyogva.
- Akkor ha rajtunk múlik sokáig maradsz. Találkoztál Markal? - kérdezte Christian.
- Igen, saját boxánál van. 
- Ja,igen. Nekik is ma lesz edzés. Holnap időmérő.
- Nekünk pedig jövőhéten. - mondtam mosolyogva.
- Várod már,hogy újra pályára léphess igaz? - kérdezte mosolyogva. 
- Ez nekem olyan mint egy kisgyereknek a nyalóka. - mondtam mosolyogva.
- Na öltözz, aztán pattanj a kocsidba. Ki kell koptatni a kerekeit. - mondta Christian mosolyogva. Vissza mosolyogtam majd elmentem az öltözőmbe. 
- Te meg megint mit keresel itt? - kérdeztem mikor beléptem az öltözőmbe.
- Csak jöttem szólni,hogy szállj le a bátyámról vagy rossz vége lesz. - mondta Melanie.
- Miért gondolod te azt,hogy én rászállok arra a pancserre? - kérdeztem, eléggé nevetségesnek tartottam.
- Mindenki látja,hogy oda vagy érte. - mondta Melanie gúnyosan.
- Akkor valamit nagyon rosszul látsz... El hiheted,hogy jobb az ízlésem. Na de nem fogok lesüllyedni erre a szinte,hogy elkezdek veled veszekedni egy ilyen baromságon. Most pedig jobb lenne ha kimennél. 
- Csak figyelmeztettelek! Nem szeretném ha közelednél bármilyen szinten is a bátyám felé. - Én már nem is válaszoltam rá csak újból rácsaptam az ajtót. Felöltöztem, majd éreztem,hogy az asztalon megrezzen a telefonom. Üzenet érkezett. 

- Miért tartasz nagyképűnek? Sosem volt hozzád egy rossz szóm se, nem adnál mégis egy esélyt? S. 

S. Vagyis Sebastian,hogy a fenébe tudta meg a számomat?! Bár ez a "nagy" bajnoknak semmi. Gyorsan vissza írtam neki.

- Csak egy kicsit nézz magadba, Sebastian.

Egyből kaptam is rá a választ.

- Szóval tudod,hogy én vagyok. Ma este egy vacsi? :) S. 

Miért nem tudja megérteni azt,hogy kopjon le rólam?! Sosem adja fel?! - gondoltam magamban. Gyorsan vissza írtam.

- Egy S. betűről nem nehéz kitalálni,hogy ki vagy...És a válaszom még mindig egy egyszerű NEM. Amúgy meg ne írd oda,hogy S. Mert anélkül is tudni fogom,hogy te vagy...

Eltettem a telefonomat a táskámba, majd kimentem az autómhoz. Kint várt rám az én "szerelmem" gyönyörűen csillogott. Levettem a kesztyűmet majd végigsimítottam az ujjammal az elejét. 
- Hé,húgi. - szólalt meg Mark a bejáratból majd láttam,hogy a telefonja a kezében van.
- Mit csinálsz? - kérdeztem nevetve.
- Fényképet rólad. Azt hiszem én is elmehetnék fényképésznek. - nevetett Mark.
- Ugyan miért, annyira jó lett? - kérdeztem nevetve.
- Gyönyörű vagy rajta. - mondta mosolyogva Mark.
-  Aranyos vagy,bátyó. Remélem nem bánod ha én most "kikoptatom" a drága kocsim kerekeit. - nevettem.
- Nem persze. Menj. Aztán nehogy megint össze törd. - nevetett Mark.
- Vigyázok rá, mint a szemem fényére. - mondtam mosolyogva. Felvettem a kesztyűt, a sisakot és beültem a kocsiba. Mutattam egy Peace-t Marknak, aztán ráléptem a pedálra. 
Mark képe, Kimről

Mikor ismét lement egy kör láttam,hogy csatlakozik hozzám valaki. Mikor mellém ért láttam a Webber  feliratot a kocsi oldalán. Bekapcsoltam a rádiót.
- Hány kört? - kérdeztem.
- 5? Most fáradt vagyok. - mondta Mark.
- Megfelel, na próbálj megelőzni,bátyó. - nevettem.
- Az könnyű lesz,húgi. - nevetett Mark. Ráléptem a gázra és amilyen gyorsan csak lehetett mentem. Először én tartottam az előnyt de a végén Mark megelőzött. Vissza parkoltam a boxomba, majd elindultam Mark boxa felé. 
- Csaltál. - kezdtem el nevetni. 
- Én ugyan nem. Csak lassú vagy. - nevetett Mark. 
- Haha, majdnem vicces voltál. - mondtam.
- Akkor most megyünk haza? - kérdezte. 
- Azt hiszem. Azt mondtad fáradt vagy. Elköszönök Christiántól és mehetünk. - mondtam mosolyogva majd elmentem. Bementem az öltözőbe felkaptam a táskámat majd elindultam megkeresni Christiant. Az irodájában ült. 
- Christian. Mi megyünk, holnap időbe hozom Markot. - mosolyogtam.
- Rendben és rendben. - mosolygott Christian.
- Akkor holnap. Szia. - köszöntem el majd becsuktam az ajtót. Kint a parkolóba várt Mark. Beültünk a kocsijába majd elindultunk haza. Az úton egy szót sem szólt hozzám Mark. Mikor haza értünk nem bírtam tovább megkérdeztem tőle.
- Mi a bajod, Mark?
- Miből gondolod,hogy baj? - nézett rám.
- Egy szót sem szóltál hozzám a kocsiban. 
- Csak... mindegy. - mondta Mark majd elindult a konyha felé de megragadtam a kezét.
- Mond el, kérlek. - mondtam.
- Nem hiszem,hogy örülnél neki. - mondta Mark majd felém fordult.
- Elköltözünk? - kérdeztem.
- Nem. Dehogy költözünk. - vágta rá Mark. 
- Akkor mond el nyugodtan. - mondtam.
- Jó. Szóval... tetszik nekem egy nő. - fordult el Mark. 
- És? Akkor mi van? Ez mér probléma? - kérdeztem. 
- Ez a nő nem fiatal hanem... szóval. Több mint én. - mondta Mark.
- Mi? Ki az? - vágtam rá. 
- Ann...- mondta Mark.
- Hogy mi van? Ő...sokkal idősebb mint te. Ne mond már,hogy ő tetszik neked. - mondtam.
- Hát szóval....mi... együtt vagyunk. - mondta Mark majd felém fordult. Azt hiszem most kaparhattam össze az állam a padlóról. 
- Váó, Mark. Azt hittem,hogy jobb ízlésed van. - mondtam majd elindultam felfelé.
- Haragszol? - kérdezte Mark.
- Ugyan miért haragudnék? Nem haragszom. - mondtam mosolyogva majd felmentem. Levetkőztem és elmentem zuhanyozni. Megmostam a hajam. Amikor végeztem magamra tekertem egy törölközőt és kimentem. Pont akkor rezzent meg a telefonom. 

- Eltűntél. Azt hittem ma még beszélünk. S. 

Megforgattam a szemem aztán vissza írtam neki. 

- Először is megmondtam,hogy ne írd oda,hogy S. mert tudom,hogy te vagy nem kell felhívni magadra a figyelmet vele. Másodszor, hagyj békén! 

Nem kellett sok vissza is írt.

- Nem fontolnád meg mégis azt a vacsora ajánlatot? :) S.

Most komolyan. Direkt csinálja?! - gondoltam magamba.

- Most már biztos,hogy nem fontolom meg... ;) 

Komolyan mondom neki valami hiperszuper ujjai vannak,hogy ilyen gyorsan vissza tud írni.

- Akkor a vacsi miatt szomorkodok, de akkor a strandot megfontolod? Legalább ameddig ilyen jó időnk van. Seb. 

- Miért kell odaírni a nevedet, Sebastian? Mikor hagysz már békén? A húgod rajtam töltötte le azt amit te csináltál... Kim

- Most már te is oda írod a neved? Ez tetszik. Miért mit mondott Melanie? Seb

- Azt,hogy ÉN szálljak le RÓLAD. Még,hogy ÉN... Azt miért nem veszi észre,hogy ki nem állhatlak?! Borzalmas egy húgod van... Kim

Most már nem írt vissza egyből ezért letettem a telefonomat és bekapcsoltam a TV-t. Nem ment semmi izgalmas benne ezért újra magamhoz fogtam a telefont. 

- Milyen jó szeme van a húgomnak... :) Seb

- Fárasztó vagy Sebastian. A húgodnak pedig igazából nincs jó szeme...mivel nem látja a tényeket. Azt észre veszi,hogy egyszer az életben lejtettem veled egy beszélgetést négyszemközt. De azt nem vette észre,hogy akármennyire tudlak, kerüllek! Kim...

- Ezt igen szomorúan hallom :( Talán azért kerülsz mert nagyképű vagyok? Ezen tudok javítani. Na akkor holnap időmérő után strand? Seb

- Talán azért is... Igen,persze. Te vagy az aki tud a nagyképűségén javítani? Már majdnem viccesnek tartottam. Ja nem. Nevetek is rajta, mert nevetséges vagy. A válaszom meg NEM. Szállj le rólam. Késő van aludni szeretnék. Kim

- Lehet viccesnek találod, de komolyan gondolom. Akkor addig zaklatni foglak még nem mondasz IGENt. Akkor aludj engem nem zavarsz... :)) Seb

- De engem meg zavar,hogy folyamatosan rezeg a telefonom... Menj és aludj te is Sebastian. Kim...

- Megmondtam. Ha IGENt mondasz békén hagylak! Seb

- Jó...Tudod mit? Akkor Igent mondok. Na most már remélem örülsz... Jó éjszakát,Sebastian....

- Jó éjszakát, Kim!

Mikor befejeztük a beszélgetést, letettem a telefonomat és nem is kellett sok elaludtam. Reggel arra ébredtem,hogy csörög az óra. Kikapcsoltam majd elkezdtem ébredezni. Felkeltem elindultam a fürdő felé. Elvégeztem a reggeli teendőket felöltöztem ami ma ebből állt: 













Lementem a konyhába lent már Mark ült az asztalnál. 
- Jó reggelt. - köszöntem.
- Jó reggelt. Ilyen korai vagy? - kérdezte majd rám nézett.
- Nem akarom,hogy egyedül menjen a testvérem erre a "nagy" időmérőre. - nevettem majd öntöttem magamnak teát amibe bele is szürcsöltem. 
- Örülök,hogy eljössz. - mondta mosolyogva. 
- Mindig ott vagyok és vigyázok rád. - mondtam mosolyogva majd adtam az arcára egy puszit. Felvettem a cipőmet és leültem a kanapéra.
- Csináljak neked reggelit? - kérdeztem.

- Nem kell, inkább induljunk. - mondta Mark majd felvette a cipőjét és elindultunk. Beültünk a kocsiba de megint egy szót sem szólt hozzám.
- Mi a baj, Mark? - törtem meg a csendet.
- Semmi. - vágta rá.
- Mond el kérlek. - néztem rá boci szemekkel.
- Csak... tudom,hogy el fogod ítélni Ann-t. - mondta Mark.
- Nézd Mark, ha szereted. Akkor nem szólok bele. Csak az a lényeg,hogy szeressétek egymást. - mondtam mosolyogva.
- Köszönöm! - mondta Mark mosolyogva majd megpuszilta a homlokom.
- Na, figyelj az útra. Nem akarom,hogy autóbalesetet szenvedj. Ma még pole-t kell nyerned! - mosolyogtam. 
- Akkor sem fogsz haragudni ha nem nyerek? - kérdezte.
- Egyáltalán nem fogok. - mosolyogtam. Mikor oda értünk Mark kivette a táskáját és elindultunk befelé. Mikor beértünk megrohamoztak a riporterek és a kérdéseik. 
- Azt hiszem elbújok az öltözőmbe. - nevettem majd elindultam az öltözőm felé. Mikor bementem leültem a fotelembe és elővettem a telefonom. Láttam,hogy jött egy üzenetem. Sebastiantól.

- Hol vagy? 


- Az öltözőmben, miért? 


De akkor már Sebastian lépett be az ajtón.
- Ezek a riporteresek kikészítenek. - mondta Sebastian majd leült mellém a fotelbe. 
- Megengedtem,hogy begyere? - kérdeztem.
- Nem- De ez élet halál kérdése volt. - mondta Sebastian.
- Akkor azt hiszem most én vagyok az őrangyalod aki megmentett. - mondtam.
- Igen, te. És a pályán is drukkolhatnál nekem. Sokat segítene. - mondta Sebastian.
- Lehetetlen. Másnak kell drukkolnom. Neki vagyok igazából az őrangyala szóval... - mondtam majd én is felé fordultam. 
- Marknak szerencséje van. - mondta Sebastian.
- Miben? - tettem fel a kérdést.
- Hogy ilyen szép őrangyala van. - mondta Sebastian mosolyogva majd eltűrt egy hajtincset az arcomból. 
- Megint te kezded... - mondtam neki majd levettem az arcomról a kezét. 
- Mit kezdek? - kérdezte.
- A flörtölést. Megmondtam,hogy utálom a nagyképű embereket. - vágtam rá majd felálltam.
- De ma megígérted,hogy eljössz velem a strandra. - mondta Sebastian. Sóhajtottam egyet majd azt mondtam neki.
- Igen megígértem. És ott leszek. - mondtam majd megforgattam a szemem.
- Remek. - csapta össze a kezét Sebastian majd felpattant a fotelből és átkarolt. Amit én nem viszonyoztam.
- Ezt ne...- mondtam neki majd eltoltam.

- Csak átöleltelek, ez is tilos? - kérdezte majd belenézett a szemembe.
- Igen,TILOS! - mondtam neki a TILOS szót kicsivel hangosabban. Majd együtt léptünk ki az öltözőből. Ő elindult az ő boxához én pedig megkerestem Markot...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóó :) Folytasd minél előbb lécci :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit sok volt a szóismétlés meg szerintem mikor kim pl markkal besz nem kellene kiírni folyton a neveket meg a mondta szót de amúgy szeretem és tényleg nem bántásból írtam

    VálaszTörlés
  3. Kedves Alice!
    Azért írom ki mert vannak olyan emberek akik nem tudják megérteni ha nem írom ki. És igazán nem haragszom :) Köszönöm a kritikát!

    VálaszTörlés