2013. szeptember 7., szombat

2. Díj

Sziasztok :)
Megkapta a blog a 2. díját nagyon boldog vagyok! :)
Köszönöm a díjat: Maya*-* -nak! :)
Az Új élet következő része hamarosan kint lesz! :)
Sietek!
Puszi,Kim:*




Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küld el 11 embernek

11 dolog rólam:
1. Szeretem az F1-et.
2. Szeretem az állatokat.
3. Szeretem a hideg helyeket. 
4. Szeretem a fagyit.
5. Szeretek sportolni.
6. Hobbim a motorozás. 
7. Születésnapomat együtt ünnepelem az egyik F1 pilótával.
8. Szeretem a MotoGP-t.
9. Minden F1 és MotoGP-t megnézek.
10. Szeretek olvasni.
11. 3 idegennyelvet tanulok.

11 kérdés:
1. Azért kezdtem blogot írni,hogy minden szülemény amit a fejemben létrehoztam megtudjam osztani az olvasóimmal.
2. Több blogom is van de most csak ezt az egyet írom.
3. Attól függ melyiket :D
4. Van.
5. Lány.
6. Eddig még nem volt rá időm, de a napokban elkezdem olvasni! :)
7. Az összes vígjáték.
8. Mind a kettőt :)
9. 2 :)
10. Hm...Még nem nagyon volt részem ilyenben. 
11. Abban természetesen hiszek :)

Az én kérdéseim:
1. Szereted az F1-et?
2. Olvasod a blogom?
3. Van testvéred?
4. Fiú/Lány?
5. Szereted az állatokat?
6. Van állatod?
7. Ha van, akkor milyen?
8. Van kedvenc F1 pilótád?
9. Szeretsz sportolni?
10. Ha igen akkor mit sportolsz?
11. Kedvenc sportoló?

És akiknek tovább küldeném:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése