2016. január 9., szombat

Szomorú vagyok!

Sziasztok!


Először is nyitottam egy új blogot, ha esetleg lenne itt még valaki aki figyeli az oldalt, nyugodtan tekintsen be. Olvassa új történetünket! Véleményezzetek, pipáljatok, rosszat és jót egyaránt fogadunk! :)
Itt a blog:



Másodszor pedig tényleg látom,hogy nem igazán figyeli már senki ezt a blogot, szóval valószínűleg bezárok! Ha még valaki szeretné olvasni ezt a blogot írjon nekem,hogy ne zárjak be! Fontos,hogy jelezzetek, mert ha nem jelez senki akkor magamnak nem igazán akarom folytatni ezt a blogocskát! :)
Remélem akad még pár Kim rajongó! 
Puszillak titeket, Kim :*


4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Adok egy tanácsot: NE ZÁRJ BE! Mert ha megteszed, akkor én leszek szomorú. És ezt te se akarhatod! Szöval kapd össze magad, mert igenis vannak még itt Kim rajongók! ;)
    Puszi: Florrie

    VálaszTörlés
  2. Hi! Egyetértek az előzttem szólóval, olyan jól indultak a történetek, de eltüntél. :/ Ezért csökkenhetett a nézői szint. Szeretném még olvasni a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. szia ne zárjbe engem érdekelnek az itt lévő törik puszi demon

    VálaszTörlés
  4. Szia, ne zárj be, mert engem is érdekel a történet, csak olyan ritkán frissítés.

    VálaszTörlés