2015. augusztus 7., péntek

Prológus - Két világ közt

Sziasztok!
Mint láthatjátok új történetbe kezdek...
A régieket sem felejtem el, de nincs semmi ötletem,hogy folytassam őket.
Azért kezdem el ezt,hogy addig se maradjatok történet nélkül. :)
Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket.
Puszi, Kim.


Egy egyszerű hétköznapi lány is lehetnék...de nem. A testvérem Fernando Alonso, Forma 1-es pilóta. Sosem szerettem a feltűnést ezért mindig próbáltam kimaradni az olyan dolgokból ahol feltűnést kelthetnék, de aztán a testvérem megunta,hogy mindig csak a könyveim felett vagyok és tanulok, ezért miután leérettségiztem modellkedni kezdtem, és gokartozni. Egy idő után felkerültem a GP3-ba de az ottani sérülésem miatt sajnos a Forma karrieremet be kellett fejeznem, így maradt nekem a modellkedés. 2013. Július 29.-e van ma, a testvérem születésnapja. A Magyar futam után Monacoba utaztunk Fernandoval, hogy megünnepeljük. Itt kezdődik az én kis történetem, mikor találkozok Vele...

Szereplők

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése